![]() |
![]() |
Hankekoodi: A77975
Hankkeen nimi: Color The Minds VR playground
Toimintalinja: 8. REACT-EU:n EAKR-toimenpiteet
Erityistavoite: 12.1. Pk-yritystoiminnan vahvistaminen erityisesti digitalisaation ja vihreän talouden näkökulmasta
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 24.6.2021 ja päättyy 30.8.2022
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: COLOR THE MINDS OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2828651-4
Jakeluosoite: Sunantie 12 D60
Puhelinnumero: +358503487141
Postinumero: 02760
Postitoimipaikka: ESPOO
WWW-osoite: https://www.colortheminds.com
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Kaulo Jani
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358500290378
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Color the Minds Oy kehittää opetuksellisia VR-pelejä lapsille. Tämän projektin tavoitteena on kehittää ensimmäinen suomalaista varhaiskasvatuspedagokiikkaa soveltava VR-peli kansainvälisille markkinoille.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 46 000
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 46 000
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 46 000
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 46 000
Maakunnat: Uusimaa
Seutukunnat: Helsingin
Kunnat: Espoo
Jakeluosoite: Kolmperäntie 36 B
Postinumero: 02820
Postitoimipaikka: ESPOO
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 7 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. | ||
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 10 | 10 |
Color the Minds tulee työllistämään sekä suoraan että välillisesti monien eri alojen osaajia. | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 10 | 0 |
Color the Minds kehittää pelejä, aineettomia tuotteita ja palveluita. | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 10 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä asioita liikenteestä ja sen päästöistä. | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 10 | 10 |
Color the Mindsin laadukkaat, opettavaiset pelit opettavat lapsille tärkeitä asioita ja taitoja, jotka lisäävät heidän ja heidän läheistensä hyvinvointia. | ||
Tasa-arvon edistäminen | 8 | 8 |
Color the Minds tuo laadukkaat, opettavaiset pelit saataville kaikille tasa-arvoisesti, ja opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa tasa-arvon tärkeyttä. | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 10 | 10 |
Color the Minds tuo laadukkaat, opettavaiset pelit saataville kaikille globaalisti. | ||
Kulttuuriympäristö | 6 | 8 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös kulttuuria, ja kohdentaa opetusta eri kulttuuriympäristöihin. | ||
Ympäristöosaaminen | 9 | 9 |
Opettavaisten pelien avulla lapsille voidaan opettaa myös tärkeitä ympäristöasioita. |
The Woodland is a 3D game supports Windows PC and Oculus Quest VR where players can explore mini1games through different virtual books. Children can manage their own avatars, houses, create and share mini-games with others. By solving mini-games, players try to archive acorns and flags, to upgrade their house or purchase tools or toys. As metaverse, the game takes the player to visit different simulated and colorful locations. Through books they are represented as approximations of real missions to engage learning motivation and life skills development.