![]() |
![]() |
Hankekoodi: A77747
Hankkeen nimi: Kauneus- ja hyvinvointialan digitaalisen palvelutuotteen kehittäminen
Toimintalinja: 8. REACT-EU:n EAKR-toimenpiteet
Erityistavoite: 12.1. Pk-yritystoiminnan vahvistaminen erityisesti digitalisaation ja vihreän talouden näkökulmasta
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 1.6.2021 ja päättyy 1.6.2022
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: BEAUTYMATCH OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 3161890-3
Jakeluosoite: Simeonintie 7
Puhelinnumero: +358401712127
Postinumero: 03100
Postitoimipaikka: NUMMELA
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Eino Nadezda
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358401712127
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Beautymatch Oy kehittää digitaalisia palvelutuotteita kauneus- ja hyvinvointialalle. Hankkeen taustalla on asiakkaiden tunnistettu tarve saada yksityiskohtaisempaa tietoa saatavilla olevista kauneus- ja hyvinvointipalveluista. Tarkoituksena on kehittää toimialalle täysin uusi toimintatapa löytää palveluita ja asiakkuuksia luomalla palveluntarjoajille ja kuluttajille digitaalinen kohtaamispaikka ja sosiaalinen verkosto. Palvelukonseptin ideana on tarjota asiakkaille entistä helpompi ja tehokkaampi tapa etsiä paikallisia kauneus- ja hyvinvointialan palveluntarjoajia ja varata itselleen aikoja palvelun kautta. Asiakaskunta koostuu kauneus- ja hyvinvointipalveluntarjoajista, kuluttajista ja yrityksistä, jotka etsivät uusia mainoskanavia palveluilleen tai tuotteilleen.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 10 000
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 8 500
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 10 000
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 8 500
Maakunnat: Uusimaa
Seutukunnat: Helsingin
Kunnat: Vihti
Jakeluosoite: Simeonintie 7
Postinumero: 03100
Postitoimipaikka: NUMMELA
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 1.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 6 | 4 |
Web-koulutusten myötä paperisien ohjeiden poistuminen käytöstä | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 7 | 8 |
Digitaalisen palvelutuotteen kautta matkustamisen/liikkumisen tarve vähenee | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 10 | 10 |
Palveluita helpommin saatavilla | ||
Tasa-arvon edistäminen | 7 | 7 |
Beautymatchin palvelupauksena sukupuoli- ja kulttuurineutraali palvelukokemus | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 8 | 7 |
Beautymatchin palvelupauksena sukupuoli- ja kulttuurineutraali palvelukokemus | ||
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Beautymatch Oy kehittää digitaalisia palvelutuotteita kauneus- ja hyvinvointialalle. Hankkeen taustalla on ollut asiakkaiden tunnistettu tarve saada yksityiskohtaisempaa tietoa saatavilla olevista kauneus- ja hyvinvointipalveluista. Tarkoituksena on ollut kehittää toimialalle täysin uusi toimintatapa löytää palveluita ja asiakkuuksia luomalla palveluntarjoajille ja kuluttajille digitaalinen kohtaamispaikka ja sosiaalinen verkosto. Olemme saaneet hankkeen puitteissa kehitettyä palvelukonseptia asiakaslähtöisemmäksi ja tehokkaammaksi digitaalisuuden kautta. Asiakaskuntamme koostuu tulevaisuudessa kauneus- ja hyvinvointipalveluntarjoajista, kuluttajista ja yrityksistä, jotka etsivät uusia mainoskanavia palveluilleen tai tuotteilleen. Hanke suorittettiin suunnitelman mukaisesti mutta covid-epidemia hidastaa edelleen kansainvälistymistä.