![]() |
![]() |
Hankekoodi: A77387
Hankkeen nimi: Interaktiivinen pelimaailma
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 1.1. Uuden liiketoiminnan luominen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 12.5.2021 ja päättyy 20.7.2022
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: KOTKABOWLING OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 2982447-6
Jakeluosoite: Aittapolku 1
Puhelinnumero: +358504149976
Postinumero: 48400
Postitoimipaikka: KOTKA
WWW-osoite: www.kotkabowling.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Klemettilä Mervi
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358504149976
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Hankitaan teknisten apuvälineiden avulla toteuttava pelimaailma, jossa hyödynnetään nykyteknologiaa.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 42 460
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 17 028
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 42 460
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 17 028
Maakunnat: Kymenlaakso
Seutukunnat: Kotkan-Haminan
Kunnat: Kotka
Jakeluosoite: Aittapolku 1
Postinumero: 48400
Postitoimipaikka: KOTKA
Suunniteltu: 1, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 2.00, joihin työllistyvät naiset 2.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 1 | 5 |
Yhdessä paikassa voi monipuolisesti harrastaa, liikkuminen autolla vähenee, hiilijalanjälki pienenee | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 6 |
Laitteet ovat monipuolisia ja kestäviä, simulointi pelien avulla voidaan tuoda kierrätyksen tietoisuutta paremmin esille | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 8 | 6 |
Kymenlaakson alueella ei yhtään vastaava konseptia | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 5 |
Vähentää tarvetta liikkua, palvelut yhdestä paikasta | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 4 | 5 |
Virkistystoiminta mahdollisuudet paranee alueella | ||
Tasa-arvon edistäminen | 2 | 3 |
Mahdollistaa kaikille pelien käytön | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 2 | 3 |
Pelien avulla voidaan lisätä tietoisuutta asioista |
Luotiin Kotka-Hamina alueelle ainutkertainen viihde kokonaisuus. Yhden toimijan toimesta voidaan alueella harrastaa biljardia, interaktiivista keilailua ja 3D Sports-Coach golf- ja urheilu, ammunta, ajosimulaattori ajoa ja muuta aktiviteettia.