![]() |
![]() |
Hankekoodi: A76776
Hankkeen nimi: Remote Experience & AI
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 31.12.2020 ja päättyy 30.9.2021
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: FEEDBACKLY OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2491940-9
Jakeluosoite: Itämerenkatu 1
Puhelinnumero: 0443488016
Postinumero: 00180
Postitoimipaikka: HELSINKI
WWW-osoite: www.feedbackly.com
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Männistö Jaakko
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0443488016
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Feedbackly on suomalainen asiakaskokemuksen mittaamiseen, kehittämiseen ja parantamiseen tarkoitettu all-in-one SaaS-työkalu, (Software as a Service) joka tarjoaa työkalut koko asiakaspolun mittaamiseen ja hallintaan. Feedbackly auttaa organisaatioita mittaamaan monikanavaisesti asiakaskokemusta ja muuttamaan sen käytännön kehitystoimenpiteiksi sekä lisämyynniksi yhdistämällä tutkittua tietoa, kehittynyttä teknologiaa sekä tekoälyä. Hankkeessa kehitetään ja kaupallistetaan uutta teknologiaan tukemaan uutta tilannetta, jossa suuri osa tietotyövoimasta tekee töitä etätöinä.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 46 220
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 46 220
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 46 220
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 46 220
Maakunnat: Varsinais-Suomi
Seutukunnat: Turun
Kunnat: Turku
Jakeluosoite: Humalistonkatu 5
Postinumero: 20100
Postitoimipaikka: TURKU
Suunniteltu: 10, joihin työllistyvät naiset 5
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 5 | 10 |
Pienentää tarvetta matkustaa | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Tuo elinvoimaa työpaikkojen muodossa | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Luo uusia innovaatioita ja patentteja | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 10 | 10 |
Vähentää liikkumisen tarvetta | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 10 | 10 |
Mahdollistaa paremman johtamisen etänä joten antaa useammalle mahdollisuuden tehdä etätöitä. | ||
Tasa-arvon edistäminen | 10 | 10 |
Mahdollistaa paremman johtamisen etänä joten antaa useammalle mahdollisuuden tehdä etätöitä. | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 4 | 3 |
Mahdollistaa paremman johtamisen etänä joten antaa useammalle mahdollisuuden tehdä etätöitä. | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta | ||
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
ei suurta vaikutusta |
Feedbackly on suomalainen asiakaskokemuksen mittaamiseen, kehittämiseen ja parantamiseen tarkoitettu all-in-one SaaS-työkalu, (Software as a Service) joka tarjoaa työkalut koko asiakaspolun mittaamiseen ja hallintaan. Feedbackly auttaa organisaatioita mittaamaan monikanavaisesti asiakaskokemusta ja muuttamaan sen käytännön kehitystoimenpiteiksi sekä lisämyynniksi yhdistämällä tutkittua tietoa, kehittynyttä teknologiaa sekä tekoälyä. Hankkeessa kehitetään ja kaupallistetaan uutta teknologiaan tukemaan uutta tilannetta, jossa suuri osa tietotyövoimasta tekee töitä etätöitä ja etäasioimaan yritysten kanssa. Hankkeessa toteutettiin ja rakennettiin EVI® konseptin osa, joka tukee nimenomaisesti tunnekokemuksen käyttämistä asiakas- ja työntekijäkokemuksen mittaamisessa.