![]() |
![]() |
Hankekoodi: A75974
Hankkeen nimi: Kansainvälisille exergaming-markkinoille Kainuusta
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 6.1.2020 ja päättyy 31.5.2021
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Pohjois-Pohjanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: CSE SIMULATION OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 2497601-6
Jakeluosoite: Kauppakatu 25
Puhelinnumero: +358 044 3830247
Postinumero: 87100
Postitoimipaikka: KAJAANI
WWW-osoite: www.cse.fitness
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Ottavainen-Nurkkala Kaisa
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: kehitysjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0443830249
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Hankkeen avulla kehitetään yrityksen liiketoimintaa, markkinatuntemusta ja ryhmäliikuntatuotetta.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 51 480
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 51 480
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 51 480
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 51 480
Maakunnat: Kainuu
Seutukunnat: Kajaanin
Kunnat: Kajaani
Jakeluosoite: Kauppakatu 25 C
Postinumero: 87100
Postitoimipaikka: KAJAANI
Suunniteltu: 3, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 4 | 8 |
Turvataan yrityksen kasvua ja liiketoimintamahdollisuuksia Kainuussa | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 5 | 8 |
Suunnitellaan uusia ohjelmistoja ja palveluja | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 4 | 8 |
Liikunnalliset pelit lisäävät fyysistä ja sosiaalista hyvinvointia, tuotteilla on paljon päivittäisiä käyttäjiä | ||
Tasa-arvon edistäminen | 2 | 3 |
Yrityksen asiakkaina on myös julkisia toimijoita (mm. kouluja, kirjastoja, nuorisotiloja), jolloin niiden käyttö on mahdollista esim. sosioekonomisesta tilanteesta huolimatta | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 2 | 3 |
Yrityksen asiakkaina on myös julkisia toimijoita (mm. kouluja, kirjastoja, nuorisotiloja), jolloin niiden käyttö on mahdollista esim. sosioekonomisesta tilanteesta huolimatta | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Hankkeen avulla kehitettiin yrityksen liikuntapelituotetta, uudenlaista liiketoimintamallia sekä markkinatuntemusta valituilla asiakassegmenteillä ja maantieteellisillä alueilla.