![]() |
![]() |
Hankekoodi: A75968
Hankkeen nimi: Eduix Goes Global
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 29.11.2019 ja päättyy 31.12.2020
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: EDUIX OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 1059087-6
Jakeluosoite: Finlaysoninkuja 21 A
Puhelinnumero: 050 5333303
Postinumero: 33210
Postitoimipaikka: TAMPERE
WWW-osoite: www.eduix.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Halme Pauliina
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: partner director
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 050 5371652
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Eduix on kehittänyt digitaalisia ratkaisuja koulutuksen tarpeisiin vuodesta 1996 alkaen. Lähes 90% Suomen korkeakouluista käyttää tuotteitamme. Peppi-järjestelmä on käytössä 80% Suomen korkeakouluista ja Eduix omistaa järjestelmän IPR-oikeudet lukuun ottamatta suomalaisia oppilaitoksia. Lisäksi asiakkaamme käyttävät e-lomaketta, Wihiä, opintojaksopalautejärjestelmää, Collectea tai muita tuotteitamme. Nyt on aika mennä eteenpäin ja astua kansainvälisille markkinoille.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 89 430
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 40 998
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 89 430
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 40 998
Maakunnat: Pirkanmaa
Seutukunnat: Tampereen
Kunnat: Tampere
Jakeluosoite: Finlaysoninkuja 21 A
Postinumero: 33210
Postitoimipaikka: TAMPERE
Suunniteltu: 3, joihin työllistyvät naiset 1
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 1.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 8 | 8 |
Digitalisaatio tuo työpaikkoja. Koulutusorganisaatioiden prosessien digitalisointi tukee niiden oppilaiden tulevaisuuden näkymiä (esim. digiyrityksen perustaminen). Alustaratkaisumme voi toimia monen yrityksen pohjana. | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 8 | 8 |
Digitalisaatio tuo työpaikkoja. Koulutusorganisaatioiden prosessien digitalisointi tukee niiden oppilaiden tulevaisuuden näkymiä (esim. digiyrityksen perustaminen). Alustaratkaisumme voi toimia monen yrityksen pohjana. | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tasa-arvon edistäminen | 8 | 8 |
Koulutuksen prosessien kehittäminen tähtää lasten ja nuorten tasa-arvoisempaan tulevaisuuteen. | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 8 | 8 |
Koulutuksen prosessien kehittäminen tähtää lasten ja nuorten tasa-arvoisempaan tulevaisuuteen. | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Eduix on kehittänyt digitaalisia ratkaisuja koulutuksen tarpeisiin vuodesta 1996 alkaen. Lähes 90 % Suomen korkeakouluista käyttää tuotteitamme ja palveluitamme. Kartoitimme Eduix Goes Global -hankkeessa kehittyvien maiden (erit. Namibian, Kolumbian ja Nigerian) digitalisaatiotarpeita ja etsimme uusia liiketoiminta-avauksia kansainvälisiltä markkinoilta. Korona-pandemia aiheutti hankkeessamme mittavia muutoksia sekä matkustukselle että uusille markkina-avauksille. Saimme hankkeen aikana avattua useita potentiaalisia keskustelukanavia eri markkinoilla ja lisätietoa markkinoiden tarpeista. Tiedämme ja uskomme, että meillä on sekä tuotteet että osaaminen löydettyjen ongelmien ratkaisuihin. Saimme hankkeen aikana valtavasti tietoa Namibian koulutusmarkkinoista ja samalla olemme nostaneet kohdemarkkinalla tietoisuutta digitalisaatiosta ja paikallisen tekemisen tärkeydestä suhteessa ostettuihin tai lisensoituihin ratkaisuihin. Työllämme on ollut vaikutuksia ruohonjuuritasolta valtionhallintoon asti digitalisaatiota koskevan tietoisuuden levittämisessä.