![]() |
![]() |
Hankekoodi: A75584
Hankkeen nimi: Kansainvälisen liiketoiminnan monipuolistaminen ja kasvattaminen
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 7.11.2019 ja päättyy 31.12.2020
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Etelä-Savon elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: BIOACADEMY FINLAND OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2685559-2
Jakeluosoite: Kontioniementie 28c
Puhelinnumero: 0505417337
Postinumero: 80770
Postitoimipaikka: KONTIOLAHTI AS
WWW-osoite: www.bioacademy.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Toivonen Liisa
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0505417337
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Tavoitteena on kasvattaa, uudistaa ja monipuolistaa kansainvälisten vientituotteiden määrää ja kilpailukykyä. Hankkeessa laajennetaan yrityksen osaamista ja tuotevalikoimaa nykyisistä metsään liittyvistä palveluista kysyttyihin koululaisille, ammattikoululaisille ja opettajille suunnattuihin koulutus- ja konsultointi palveluihin ja lisätään pedagogista osaamista. Pedagogisten tuotepakettien, oppimateriaalien, kehittämisratkaisujen markkinoille tuominen vaatii tuotekehitystä, oman osaamisen kehittämistä, asiakaspintaan ja toimintaympäristöön tutustumista tuotteiden lokalisoimiseksi ja tuotteiden esittelyä päämarkkina-alueella Intiassa. Hanke lisää merkittävästi yrityksen vakautta ja markkinapotentiaalia Aasiassa.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 34 660
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 32 661
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 34 660
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 32 661
Maakunnat: Pohjois-Karjala
Seutukunnat: Joensuun
Kunnat: Joensuu
Jakeluosoite: Heinäpurontie 70
Postinumero: 80110
Postitoimipaikka: JOENSUU
Suunniteltu: 4, joihin työllistyvät naiset 3
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 5 |
tuotteemme ja oma toimintamme pyrkii editämään luonnonvarojen kestävän käytön ymmärtämistä | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 6 |
Tavoitteena koulutuksissa asian ymmärtäminen | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 6 |
Tavoitteena koulutuksissa asian ymmärtäminen | ||
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 6 |
Tavoitteena koulutuksissa asian ymmärtäminen | ||
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
erityisesti Natura 2000-hanke ei ole EU:n ulkopuolisissa tuotteissa vahvasti esillä | ||
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 7 |
Suosimme kierrätystuotteita. Kurssimme ja opetusmateriaalimme edistävät kiertotaloutta, säästäväisyyttä , zero-waste ideologiaa ja jätteiden hyötykäyttöä | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 4 |
Suosimme ja koulutamme kestävään uusiutuvien energialähteiden käyttöön | ||
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 8 |
Suosimme kierrätystuotteita ja paikallista. Kurssimme ja opetusmateriaalimme edistävät kiertotaloutta, säästäväisyyttä , zero-waste ideologiaa, vihreää businestä ja innovaatioita | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 8 |
koulutuspalvelutuotteemma ovat pääsääntöisesti aineettomia | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Pyrimme välttämään tarpeetonta esim. hissien, autojen yms käyttöä ja suosimme kimppakyytejä ja kävelyä. Vältämme tuontitarvikkeiden käyttöä | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 8 |
Opetuksen ja pedagogiikan kehittäminen lisää selkeästi koululaisten/opiskelijoiden ja opettajien hyvinvointia ja viiveellä koko yhteiskunnan | ||
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 6 |
Opetuksen ja pedagogiikan kehittäminen lisää selkeästi koululaisten/opiskelijoiden ja opettajien tasa-arvoista suhtautumista toisiin ja viiveellä sama koko yhteiskunnassa | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 7 |
Yhdenvertaisuus on tärkeä osa koulutuksia ja materiaalituotantoa | ||
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö otetaan tuotteiden kehittämisessä aina huomioon, tuotteet lokalisoidaan | ||
Ympäristöosaaminen | 0 | 7 |
Ympäristöosaaminen kohderyhmässä lisääntyy selvästi koulutustemme myötä |
Hakkeessa kehitettiin yrityksen osaamista kouluopetukseen ja sen kehittämiseen suuntautuviin palvelutuotteisiin, lokalisoituina erityisesti yrityksen päämarkkina-alueelle eteläisessä Intiassa. Hakkeessa selvitettiin paikallista toimintaympäristöä, sen erityistarpeita koulusektorilla ja kehitettiin tätä tarvetta vastaavia palvelutuotteita. Hake lisäsi selvästi yrityksen mahdollisuuksia monipuolistaa palvelutarjontaansa.