![]() |
![]() |
Hankekoodi: A75455
Hankkeen nimi: Rushmode-palvelualustan tuotekehitys ja pilotointi
Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen
Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 11.7.2019 ja päättyy 31.8.2020
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Pohjois-Pohjanmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: SJ ESPORTS OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2961540-4
Jakeluosoite: Kainuuntie 3
Puhelinnumero: 0407774775
Postinumero: 88600
Postitoimipaikka: SOTKAMO
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Huovinen Petri
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: hallituksen pj
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0407774775
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Hankkeessa kehitetään Rushmode-palvelusta ensimmäinen versio asiakaspilotointiin. Rushmode on digitaaliseen palvelualustaan perustuva nettiselaimella käytettävä palvelu.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 86 210
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 81 550
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 86 210
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 81 550
Maakunnat: Kainuu
Seutukunnat: Kajaanin
Kunnat: Sotkamo
Jakeluosoite: Kainuuntie 3
Postinumero: 88600
Postitoimipaikka: SOTKAMO
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 2 |
pelaajien hyvinvointi paranee | ||
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Hankkeessa kehitettiin Rushmode konseptia ja liiketoimintaa sekä kehitettiin Rushmode palvelusta versio, jota käytettiin pilotoinnissa. Hankkeessa tehdyssä piloinnissa oli mukana 2.500 pelaajaa.