![]() |
![]() |
Hankekoodi: A73831
Hankkeen nimi: Viestintähanke
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 5.4.2018 ja päättyy 31.12.2021
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: 4EVENT OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 1647342-7
Jakeluosoite: Askonkatu 9 F
Puhelinnumero: +358207291871
Postinumero: 15900
Postitoimipaikka: LAHTI
WWW-osoite: www.4event.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Voutilainen Jussi
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: 0400507875
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
4event on keskittynyt aiemmissa kehityshankkeissa koko prosessin ohjaukseen (CRM, v. 2013-2014) ja palvelutuotannon skaalautumiseen sekä palvelukulttuuriin (v. 2015-2016). Käynnistyvässä hankkeessa yritys keskittyy kehittämään viestintäprosesseja, lisäämään laadukkaalla viestinnällä asiantuntijuutta ja myyntiä sekä samalla valmistelemaan kansainvälistä skaalautuvuutta (sähköiset palvelualustat ja työkalut).
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 30 880
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 18 221
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 30 880
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 18 221
Maakunnat: Päijät-Häme
Seutukunnat: Lahden
Kunnat: Lahti
Jakeluosoite: Askonkatu 9 F
Postinumero: 15100
Postitoimipaikka: LAHTI
Suunniteltu: 5, joihin työllistyvät naiset 2
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 1.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 3 |
Konseptimme edistää hyötyliikunnan lisäämistä kotiovelta ja näin osaltaan lissä liikumista ilman moottoroituja välineitä | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 6 |
digitalisaation hyödyntäminen ja uusia liitetoimintoja | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 6 |
Hyötyliikunnan lisääminen | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 10 |
Meidän liiketoiminnan keskeisin tavoite | ||
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Hankkeen kautta on kehitetty 4event Oy:n sisäistä ja ulkoista viestintää. Viestintähankkeella on ollut viestintästrategian syntymiselle sekä siihen liittyville käytännön yritystoiminnan kehittämiselle suuri merkitys. Hankeen ansiosta ja ulkopuolisten palveluntuottajien toimesta on viety läpi koko yrityksen strategiatyö ja viestintäkokonaisuus on osa strategiatyötä ja sen jatkotyöstöä. Markkinatilanne on korona-aikana muuttunut. Olemme mm. rakentaneet täysin uudenlaisen markkinointiviestin sekä somestrategian. Olemme myös ulkoisen viestinnän lisäksi pyrkineet hankkeen aikana kehittämään sisäistä viestintää 4eventin valtakunnallisen osaajaverkoston suuntaan.