![]() |
![]() |
Hankekoodi: A73268
Hankkeen nimi: Kehitys- ja kansainvälistymishanke DigiMarketMachine-palvelun avulla
Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen
Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 5.9.2017 ja päättyy 31.8.2018
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: DM DIGI MEDIA GROUP OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2729150-6
Jakeluosoite: Korkeakoulunkatu 7, Kampusareena
Puhelinnumero: +358451127204
Postinumero: 33720
Postitoimipaikka: TAMPERE
WWW-osoite: www.digimediagroup.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Pasonen Tarja
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Omistaja, tj
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358451127204
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Tavoitteena on uudenlaisen DigiMarketMachinen kehittäminen ja sen avulla yrityksen toiminnan skaalamisen mahdollistaminen kansainvälisille markkinoille. Tuloksena yrityksen kansainvälistyminen, asiakasmäärän merkittävä kasvu sekä sen myötä liikevaihdon ja työpaikkojen lisääntyminen.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 31 170
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 29 151
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 31 170
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 29 151
Maakunnat: Pirkanmaa
Seutukunnat: Tampereen
Kunnat: Tampere
Jakeluosoite: Korkeakoulunkatu 7
Postinumero: 33720
Postitoimipaikka: TAMPERE
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
DM DigiMediaGroup Oy on toteuttanut uuden digitaalisen markkinoinnin työvälineen suunnittelun ja valmistuksen. Sillä pyritään automatisoimaan markkinointia tarjoavan yrityksen myymien kampanjoiden teknistä toteutusta ja helpottamaan asiakasyritysten hankintoja sitten, että ne voivat ostaa mainontaa itsenäisesti ja ammattitaitoisesti. Samalla maantieteellinen ja alueellinen rajoittuvuus vähenee ja DM DigiMediaGroup Oy pystyy laajentamaan toimintojaan ulkomaille.