![]() |
![]() |
Hankekoodi: A71913
Hankkeen nimi: Markkinointiviestintäalusta kansainvälisille markkinoille
Toimintalinja: 2. Uusimman tiedon ja osaamisen tuottaminen ja hyödyntäminen
Erityistavoite: 5.1. Yritysten innovaatiotoiminnan vahvistaminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 29.4.2016 ja päättyy 31.12.2018
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Etelä-Savon elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: MAINOSTOIMISTO AD KIIVI OYMAINOSTOIMISTO AD KIIVI OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 1800528-0
Jakeluosoite: Kauppakatu 12, 2. krs.
Puhelinnumero: +358443551630
Postinumero: 70100
Postitoimipaikka: KUOPIO
WWW-osoite: www.adkiivi.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Kekäläinen Jukka
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358443551630
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Hankkeen tavoitteena on uudistaa Mainostoimisto AD Kiivin liiketoimintaa toimialan edelläkävijäksi ja kehittää yrityksen kv-liiketoimintaa palveluviennin avulla. Hankkeen aikana digitalisoidaan mainostoimiston ja asiakkaan välinen rajapinta rakentamalla kokonaan uusi järjestelmä ja toimintamalli siihen, miten markkinointia ostetaan ja käytetään. Samalla uudistetaan AD Kiivin organisaatiorakenne ja sisäinen toiminta vastaamaan kasvua ja tulevaisuuden tavoitteita. Organisaatiomallin uudistaminen vaatii johtamisjärjestelmän kehittämistä, vastuiden uudelleen jakamista ja uusien työnkuvien luomista. Toimintamallin seurauksena syntyy uusia työpaikkoja sekä AD Kiiville että alihankintaketjuun. Vastaavaa järjestelmää ei ole havaittu Suomessa toimialan markkinoilla.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 171 340
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 145 415
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 171 340
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 145 415
Maakunnat: Pohjois-Savo
Seutukunnat: Kuopion
Kunnat: Kuopio
Jakeluosoite: Kauppakatu 12, 2.krs
Postinumero: 70100
Postitoimipaikka: KUOPIO
Suunniteltu: 0, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Hankkeessa on kehitetty johtamisjärjestelmää eri osa-alueilta, liiketoimintamallia ja sitä tukevia digitaalisia työkaluja palvelemaan ja kehittämään markkinoinnin ja mainonnan toteuttamista. Hankkeen myötä palvelua käyttävät yritykset pystyvät kehittämään omaa markkinointia tehokkaammaksi ja helpommin organisoitavaksi.