![]() |
![]() |
Hankekoodi: A71819
Hankkeen nimi: Brändi- ja mainostoimiston tiedonkulun, työkalujen ja digitalisoitumisen kehityshanke
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 19.5.2016 ja päättyy 31.12.2017
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: ID PARTNERS OY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 2227441-6
Jakeluosoite: Kauppakatu 5 B
Puhelinnumero: +358 440106889
Postinumero: 48100
Postitoimipaikka: KOTKA
WWW-osoite: www.nitroid.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Utriainen Ari
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 440106889
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Kehityshanke jaetaan kolmeen tehtäväkokonaisuuteen: 1. Tiedonkulku ja saavutettavuus sekä laajentumisselvitys (Tiedonkulku-projekti): - tehostamme nykyisen Severa crm:n käyttöä / otamme käyttöön uusia työnohjaukseen ja tiedonkulun tehostamisessa tarvittavia digityökaluja / kehitämme toimintamalleja tiedonsiirron tarpeisiin / selvitämme uusien toimipisteitä 2. Brändistrategisten työkalujen tuotteistus (Työkalut-projekti): - analysoimme nykytilan ja määrittelemme jatkokehityksen / tuotteistamme palvelusta uuden digitaalisen version 3. Digitaalisten markkinointiprosessien kehitys ¿ osaprojektissa (digiprosessit): - analysoimme digimarkkinoinnin asiantuntijaprosessejamme / kehitämme nykyisiä digimarkkinoinnin prosessejamme / otamme käyttöön uusia / palkkaamme uusia digimarkkinoijia
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 79 553
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 66 113
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 79 553
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 66 113
Maakunnat: Kymenlaakso
Seutukunnat: Kotkan-Haminan
Kunnat: Kotka
Jakeluosoite: Kauppakatu 5
Postinumero: 48100
Postitoimipaikka: KOTKA
Suunniteltu: 5, joihin työllistyvät naiset 3
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 3.00, joihin työllistyvät naiset 2.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 7 | 0 |
Työkaluja ja työmenetelmien kautta pystytään kommunikoimaan ja tekemään työtä paremmin yhteisistä aiheista ilman liikkumista paikkakuntien toimipisteiltä toisille | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 7 | 0 |
Työkaluja ja työmenetelmien kautta pystytään kommunikoimaan ja tekemään työtä paremmin yhteisistä aiheista ilman liikkumista paikkakuntien toimipisteiltä toisille | ||
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 8 | 0 |
Kyetään tuottamaan sekä yhteisöjä että yrityksiä kehittäviä asiantuntijapalveluita siellä missä asiakkaat ovat | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 8 | 0 |
Kyetään kehittämään brändistrategisten asioiden analysointiin ja päätelmien luomiseen laadullisia työkalua | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 7 | 0 |
Työkaluja ja työmenetelmien kautta pystytään kommunikoimaan ja tekemään työtä paremmin yhteisistä aiheista ilman liikkumista paikkakuntien toimipisteiltä toisille | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 7 | 0 |
Työkaluja ja työmenetelmien kautta pystytään kommunikoimaan ja tekemään työtä paremmin yhteisistä aiheista ilman liikkumista paikkakuntien toimipisteiltä toisille | ||
Tasa-arvon edistäminen | 6 | 0 |
Mahdollisetaan parempi kommunikointi | ||
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Brändi- ja mainostoimiston tiedonkulun, työkalujen ja digitalisoitumisen kehityshanke, joka jaettiin kolmeen osa-alueeseen: 1. Tiedonkulun ja saavutettavuuden sekä laajentumisselvitys > Tehostimme nykyisen Severa crm:n käyttöä, otimme käyttöön uusia työnohjauksen ja tiedonkulun tehostamisessa tarvittavia digityökaluja, kehitimme toimintamalleja tiedonsiirron tarpeisiin ja selvitimme uusia toimipisteitä. 2. Brändistrategisten työkalujen tuotteistusta > analysoimme nykytilan ja määrittelimme jatkokehityksen sekä tuotteistimme palvelusta uuden digitaalisen version front end -tasolla. 3. Digitaalisten markkinointiprosessien kehitys > analysoimme digitaalisen markkinoinnin nykyprosessejamme, kehitimme nykyisiä prosesseja ja otamme käyttöön uusia sekä palkkasimme uusia digimarkkinoijia.