![]() |
![]() |
Hankekoodi: A71573
Hankkeen nimi: Kivat-brändin kuluttajille suunnatun kaupankäynnin edellytyksien luominen ja aloitus pilottina Suomi + Ruotsi/Tanska
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 1.1. Uuden liiketoiminnan luominen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 1.2.2016 ja päättyy 1.4.2017
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: AGTUVI KY
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 0153199-7
Jakeluosoite: Kursonkatu 4
Puhelinnumero: +358 3890225
Postinumero: 33840
Postitoimipaikka: TAMPERE
WWW-osoite: www.kivat.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Puskala Krista
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: projektipäällikkö
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 409004975
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Tulevaisuudessa kohderyhmän verkosta ostaminen lisääntyy sekä Suomessa että kansainvälisesti, ja Agtuvi näkee tämän tavan toisena jakelukanavana perinteisen erikois- ja tavaratalojakelun rinnalla. Verkkoliiketoiminta on toiminnoiltaan Agtuville uusi liiketoiminnan alue, joka vaatii onnistuakseen uuden oppimista sekä osaamista sekä lisäresursseja oman henkilöstön rinnalle, jota haettavan projektin turvin suunnitellaan ja pilotoidaan. Tavoitteet: Luoda, suunnitella ja pilotoida maittain skaalautuva verkkoliiketoiminnan malli. ¿ Rakentaa käytännön tason sosiaalisen median hyödyntämisen ja kohderyhmän tavoittamisen suunnitelma 2016-2017 Suomi, Ruotsi/Tanska. ¿ Kerätä tietoa ja kokemusta ruotsalaisten ja tanskalaisten kohderyhmän asiakkaiden kulutustottumuksista ja ostokäyttäytymisestä
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 42 800
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 23 060
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 42 800
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 23 060
Maakunnat: Pirkanmaa
Seutukunnat: Tampereen
Kunnat: Tampere
Jakeluosoite: Kursonkatu 4
Postinumero: 33840
Postitoimipaikka: TAMPERE
Suunniteltu: 1, joihin työllistyvät naiset 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 1.00, joihin työllistyvät naiset 1.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Agtuvi on hankkeen myötä onnistunut kehittämään ja kasvattamaan verkkoliiketoimintaansa. Konkreettisena esimerkkinä tästä on verkkokaupan avaaminen Ruotsiin. Hanke nosti yrityksen osaamisen uudelle tasolle liittyen sosiaalisen median hyödyntämiseen ja kaupallistamiseen. Yritys on onnistunut entistä paremmin ja näkyvämmin profiloitumaan kuluttajabrändiksi. Verkkokaupan visuaalinen ja tekninen uudistus ovat edesauttaneet verkkokaupan kasvua ja mahdollistaneet laajentumisen Ruotsin markkinoille.