![]() |
![]() |
Hankekoodi: A70884
Hankkeen nimi: Kansainvälisen verkkoliiketoiminnan palvelukonseptin uudistus
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 5.8.2015 ja päättyy 30.9.2016
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Hämeen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: PETCONS OY / TACKLA PRO
Organisaatiotyyppi: Pieni yritys
Y-tunnus: 0912000-9
Jakeluosoite: Standertskjöldinkatu 1
Puhelinnumero: +358 107785900
Postinumero: 53200
Postitoimipaikka: LAPPEENRANTA
WWW-osoite: www.tackla.fi
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Nylund Petri
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: Toimitusjohtaja
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 500252744
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
Projektin tarkoituksena on merkittävästi uudistaa ja vahvistaa toimintastrategiaa urheiluasustemarkkinoilla tavoitteena kasvun ja kannattavuuden lisääminen. Suunnitelma kilpailukykyisen jakeluprosessin toteuttamisesta verkkopalvelulla . ¿ Käyttäjäroolien suunnittelu kattaen koko jakeluketjun hallinnoinnin (myyjä, maahantuoja/jälleenmyyjä, seura-asiakas) ¿ kirjautumisen ja tunnistautumisen sekä maksuliikenteen mekanismit ¿ Tunnusten ja käyttäjien hallinta eri roolien mukaisesti, alatunnukset asiakkaan omille seura-asiakkaille tavoitteena verkkoasioinnin moninkertaistaminen ¿ Käyttäjälle sovitettu tuotetarjonta, tarjolle ensisijaisesti oma tai omaan yhteisöön/seuramallistoon liittyvät tuotteet, saatavuustiedot, omat hinnat ja myös ostohistoria.
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 35 350
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 34 510
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 35 350
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 34 510
Maakunnat: Etelä-Karjala
Seutukunnat: Lappeenrannan
Kunnat: Lappeenranta
Jakeluosoite: Standerstkjöldinkatu 1
Postinumero: 53200
Postitoimipaikka: LAPPEENRANTA
Suunniteltu: 2, joihin työllistyvät naiset 1
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 0 |
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 0 | 0 |
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 0 | 0 |
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 0 | 0 |
Liikkuminen ja logistiikka | 0 | 0 |
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 0 | 0 |
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 0 | 0 |
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Perinteikäs urheilutuotteiden valmistaja ja maahantuoja, Tackla, vei läpi mittavan liiketoimintastrategian uudistushankkeen, jossa keskeinen osa oli myynnin ja markkinoinnin digitalisointilla. Hankkeen keskeinen tulos on täysin uudistettu verkkopalvelu, joka yhdistää tähänastiset verkkokaupat ja verkkosivustot yhdeksi taustajärjestelmään integroiduksi sivustokokonaisuudeksi, joka palvelee globaalisti kaikkia Tacklan keskeisiä asiakassegmenttejä: Tackla-tuotteiden jälleenmyyjiä, seuroja ja urheilutuotejälleenmyyjiä sekä kuluttajia. Kukin jälleenmyyjä ja seura näkee tuotteet omilla hinnoillaan ja myös tilaustuotteet. Sivuston lisäksi digitaalinen markkinointi muodostuu monikanavaisesta sosiaalisen median ja suoraviestinnän kanavakonsepteista. Hanke alkoi syksyllä 2015 ja kokonaisuus valmistui suurelta osiltaan kesään 2016 mennessä. Hanke jatkuu joidenkin B2B-asiakashoidellisten järjestelmäintegraatioiden osalta vuoden 2016 ajan. Kokonaisuuden suunnittelusta ja toteutuksesta vastasi suurelta osin Kustannusosakeyhtiö Koivuniemi. Hankkeeseen osallistuvat lisäksi Tacklan järjestelmä- ja markkinointikumppanit.