![]() |
![]() |
Hankekoodi: A70599
Hankkeen nimi: Laajentuminen
Toimintalinja: 1. Pk-yritystoiminnan kilpailukyky
Erityistavoite: 2.1. PK-yritysten kasvun ja kansainvälistymisen edistäminen
Suunnitelman mukainen toteutusaika: Alkaa 2.1.2015 ja päättyy 30.11.2017
Toiminnan tila: Toiminta päättynyt
Vastuuviranomainen: Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Hakijan virallinen nimi: W-ZUP COMMUNICATIONS OY
Organisaatiotyyppi: Mikroyritys
Y-tunnus: 2548861-2
Jakeluosoite: Yliopistonkatu 26A
Puhelinnumero: +358400885088
Postinumero: 40100
Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ
WWW-osoite: www.zupticket.com
Hankkeen yhteyshenkilön nimi: Palovaara Jussi
Yhteyshenkilön asema hakijaorganisaatiossa: CEO
Yhteyshenkilön sähköpostisoite: eura.neuvonta(at)gov.fi
Yhteyshenkilön puhelinnumero: +358 401624320
Hakijoiden lukumäärä tai tuen siirto -menettely:
1. Tuottaa valmiudet skaalata liiketoiminta kaupallisesti 2. Toteuttaa laajenemisen kannalta keskeiset tekniset toiminnallisuudet
Myönnetty EU- ja valtion rahoitus: 93 920
Toteutunut EU- ja valtion rahoitus: 93 920
Suunniteltu julkinen rahoitus yhteensä: 93 920
Toteutunut julkinen rahoitus yhteensä: 93 920
Maakunnat: Keski-Suomi
Seutukunnat: Jyväskylän
Kunnat: Jyväskylä
Jakeluosoite: Yliopistonkatu 26 A
Postinumero: 40100
Postitoimipaikka: JYVÄSKYLÄ
Suunniteltu: 20, joihin työllistyvät naiset 10
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joihin työllistyvät naiset 0.00
Suunniteltu: 0, joista naisten perustamia 0
Toteutunut seurantatietojen mukaan: 0.00, joista naisten perustamia 0.00
Välitön | Välillinen | |
Ekologinen kestävyys | ||
Luonnonvarojen käytön kestävyys | 0 | 5 |
Lisää sähköisten palveluiden käyttöä, vähentää turhaa liikkumista | ||
Ilmastonmuutoksen aiheuttamien riskien vähentäminen | 0 | 0 |
Kasvillisuus, eliöt ja luonnon monimuotoisuus | 0 | 0 |
Pinta- ja pohjavedet, maaperä sekä ilma (ja kasvihuonekaasujen väheneminen) | 0 | 0 |
Natura 2000 -ohjelman kohteet | 0 | 0 |
Taloudellinen kestävyys | ||
Materiaalit ja jätteet | 3 | 3 |
Lisää sähköisten palveluiden käyttöä. | ||
Uusiutuvien energialähteiden käyttö | 0 | 0 |
Paikallisen elinkeinorakenteen kestävä kehittäminen | 6 | 6 |
Luo paikallisille toimijoille suoraa kysyntää ja kauppaa tehokkaasti | ||
Aineettomien tuotteiden ja palvelujen kehittäminen | 9 | 8 |
Palvelumyynnin ja markkinoinnin edistäminen, matkailu, tapahtumat | ||
Liikkuminen ja logistiikka | 3 | 5 |
Vähentää turhaa liikkumista, eheyttää asiakasvirtoja | ||
Sosiaalinen ja kulttuurinen kestävyys sekä yhdenvertaisuus | ||
Hyvinvoinnin edistäminen | 2 | 5 |
Aktivoi ihmisiä | ||
Tasa-arvon edistäminen | 0 | 0 |
Yhteiskunnallinen ja kulttuurinen yhdenvertaisuus | 0 | 0 |
Kulttuuriympäristö | 3 | 4 |
Mahdollistaa kaikkille toimijoille edullisen tavan markkinoida | ||
Ympäristöosaaminen | 0 | 0 |
Markkinassa on tunnistettu selkeä tarve ja tilaus palveluiden ja erilaisten yleisötapahtumien digitalisoimiselle, mutta usealle toimijalle kaupallinen digitalisaatio on kiinteiltä kustannuksiltaan liian raskasta toteuttaa ammattimaisesti. ZUPticket on sähköisten lippujen ja arvokuponkien käyttömenetelmä, joka toimii kaikilla kosketusnäytöllä varustetuissa mobiililaitteissa. Ainutlaatuiselle ZUPticket-lipulle on myönnetty patentti US 14295859 (Method and system for using and inspecting e-tickets on a user terminal). Tapahtumanjärjestäjän tai palveluntarjoajan näkökulmasta ZUPticket-palvelu on kevyt, turvallinen ja reaaliaikaisilta raportointiominaisuuksiltaan viranomaishallinnon, kuten KELA:n vaatimukset täyttävä tapa myydä tuotteita ja palveluita verkossa. Näin digitaalinen, kaiken kokoisille ja lähes kaikilla toimialoilla ja globaalisti toimiville palveluntarjoajille on tarjolla työkalu myynnin ja palveluiden digitalisoimiseksi. Kuluttajan näkökulmasta ratkaisu tarjoaa turvallisen ja nopean keinon hyödyntää mobiilia teknologiaa käyttäessään erilaisia maksullisia, ilmaisia ja julkisesti tuettuja palveluita. Digitalisaation ansiosta tieto kuluttajan ja palveluntarjoajan välillä kulkee reaaliaikaisesti, mikä tehostaa mobiilia saavutettavuutta paitsi markkinointia kaupallisessa mielessä, myös mahdollisten julkisten palveluiden käyttäjien osalta.